Počas predvianočného obdobia sa každý snažil prekonať ostatných v tom, kto príde s lepším marketingovým nápadom. Bolo náročné vyniknúť a zaujať, konkurencia bola vysoká a všetci boli akosi presýtení. Prvé mesiace po novom roku sú však marketingovo pomerne tiché a predtým, než sa plne prebudí jar a nová energia, môžete zažiariť.
Je to vlastne skvelé obdobie, počas ktorého sa dajú vymyslieť veľké veci a je možné o sebe dôstojne dať vedieť.
Náš tip od Green Cat: Využite príležitosť! Prekvapte rastúcim papierom, z ktorého rozkvitnú pestrofarebné kvety hneď na začiatku roka.
Zorganizujte event a rastúci papier darujte účastníkom ako darček. Alebo využite rastúce pohľadnice na pripomenutie sa existujúcim zákazníkom alebo obchodným partnerom. Rozdávajte rastúce vizitky počas stretnutí. Poďakujte svojim zamestnancom s rastúcimi prianiami. Možnosti sú (takmer) nekonečné.
Čas je na to ideálny hneď z dvoch dôvodov: letáky, priania alebo pozvánky plné semienok sa neztratia v záplave iných kariet a hlavne tu čoskoro máme jar - a na jar sa rastúci papier sadí do zeme!
Inšpirujte sa našimi minulými realizáciami v sekcii Inšpirácie.